G60Turbo Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 minimalt? hadde 1 kjøretime + det obligatoriske. kan legge til at jeg hadde øvelseskjørt 1 time med min far før det. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Bil: Der hadde jeg kun det obligatoriske og en kjøretime... Ikke teorikurs.. Husker ikke hvor mye det kosta.. Var i 98.. Buss: Den har kosta meg 15.000,- Oppkjøring 08.01.04! Gleder meg! Hurra! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Brukte i underkant av 11 000, alt i alt. Tok 2 ekstra dobbeltimer fordi kjørelæreren forklarte feil da han skulle forklare hva som var obligatorisk:mad: :rolleyes: jaja, gikk greit alt på 1. forsøk. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg