rockaBilly Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 morn, har en 1988 740 med b230f i, i det siste har`n kødda mye spiller ikke noen rolle om den er kald eller varm turtall eller gir, den napper eller lugger en skjelden gang under vanlig kjøring hender også at den ikke vil ha noe turtall vis jeg er kjappere en den vanlige pensjonist`n på gassen, den kvæler seg å dør nesten helt ut men kommer igjen å går vanli på tomgang når jeg slipper pedalen, er nye plugger pluggkabler å benisin filter hjelper ikke no hva nå? hjælp!!!!!!!!!! takker for den hjelpa å di svare jeg får Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 mye mulig at det er automat chocken åssen er den å bytte mye jobbe? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg