tommynes Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Varmeapparatet til V40-en har blitt veldig dårlig i det siste. Vi har en 10 år eldre bil som nå varmer mye bedre. Er dette noe vi kan gjøre noe med. Friskluftfilteret ble skifta for ett år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rf-Racing Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 har samme problem på min. jeg prøe å bytte giveren som sitter i blokka men uten hell.. Hvordan er temperaturen på motoren din? Det er der jeg har problemet mitt tror jeg.. min temperatur er konstant lav ved fart.. men når jeg står på tomgang får jeg litt over den "gamle" driftstempen og varmeapp funker fjell. Hva skyldes dette mon tro? er det et åpne og lukke spjeld som følger temperaturen fra giveren som sitter på blokka ?? så mitt står konstant på maks siden den ikke regulerer temperaturen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jeg svarer litt seint nå men.. tror motoren har ok temperatur. hos meg vil ikke lufta på sterkere nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rf-Racing Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hm kan det være varmeregisteret ditt som er dårlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnorge Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Vist motorn ikke blir varm nok under kjøring kan du sjekke termostaten. Den kan være gåen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rf-Racing Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 jeg sengte opp ei papp plate forran radiatoren jeg og det funka fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg