Mad0z Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei, tenkte jeg skulle legge ut mitt prosjekt.. det såm er meningen er at den skal pusses opp å brukes på veien når jeg får lappen.. er jo ett godt år til enda men da har jeg jo tid til å få den nesten sånn såm jeg vil ha den da. er ikke den såm har så djevelsk mye penger da, men det blir vell bra etter hvert :spin Mamma skal ha garasjen i vinter så jeg får ta carporten :P Bilder fra jeg kjørte bilcross :P Håper på posetive kommentara :) Følg gjerne med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 se det ja, litt jobb foran deg her ja, men E-30 er fine biler det... En ting; få pælma ut 4`eren å spent nedi en 6`er i hvertfall, de derre symaskinliknende tikktakkgreiene der er ikke verdt stålet de er lagd av engang. Dreggfeste er det vel kanskje brukende til=) Ellers får du ha lykke til, med litt tid og tålmodighet kan det sikkert bli bra dette=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja detta kan bli litt av et prosjekt du, men det blir nok et bra resultat til slutt og lykke til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad00z Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hei, liten update.. er mest på bimmers.no se dær for meire informaskjon ;) men noen bilder ;) Bilder av Turboen og intercoolern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hei, er det noen så vet av en standar 240 cooler ? Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg