espulus Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bilen min bruker fryktelig mye av begge deler, og jeg lurer på om dere har noen tips om hva det kan være? Har brukt opp en flaske med servoolje på 3 uker nå, og har aldri blitt fylt på så mye olje som før. ? :) Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Må nesten vera lekk på servoen din da, får titte etter svetting eller lekk, bør vera lett å finne dette, nå bruker disse tdi endel olje føler eg, men du skriver lite om kmstand, kansje turboen er slitt, hva olje kjører du på nå, eg byttet ut castrol sin svindyre olje ut med biltema sin, og forbruket forsvant, vet ikke om biltema sin er god nok, men for meg så virker den godt nok, koster iallefall bare 99kr litern,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg