The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 siden det snart er jul ville jeg bare ønske folket her inne en fortreffelig glatt og morsom jul.. håper bakhjul og forhjul for snurra got på seg i disse glatte førjuls tider.. tar med en liten hilsen fra nissen oxo.. (må ha lyd) jul på taket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 helt genialt!!! Hadde det vært hvitt ute nå så hadde jeg fått skikkelig julestemning!!kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Denne gir meg julestemning.... Coca Cola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 coca cola lager fine jule reklamer jah.. det ska være sikkert og vist..hehe.. og faen så effektive.. er en av få reklamer som får meg til å få skam lyst på en glass cola..hehe.. ellers holder jeg med til urge!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Jonaldo Denne gir meg julestemning.... Coca Cola Ulovelig styla lastebiler! :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by RS-burner'n Ulovelig styla lastebiler! :P kjørte det ikke et par sånna rundt her på berget i fjor eller no sånt a?? en sånn reklame gimmikk..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 det var en slik cola trailer i harstad i fjor. den var riktig nok ikke så "fin", var bare ei gammel kjærre med mange lyspærer og neon... men det kosta bare 5 kr eller noe slik for ei stor flaske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg