Mamasaid Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har nettopp kjøpt meg en Sony Xplode 1200w subwoofer, skal kjøpe en til med tiden, som skal plasseres i min fremtidige bil, men er usikker på hvilken forsterker jeg bør ha for å få best lyd. Noen som har forslag? Subben jeg kjøpte, var med subbkasse, men kassen er designet kun til ett element, altså, jeg må også skaffe meg en ny kasse med tiden. Noen som har forslag til størrelse, type materiale etc. på kassen? Håper på saklige svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bygg kasse i MDF Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Håper ikke du har kjøpt den suben ny,i butikk... For den er ikke verdt en dritt. Det blir nesten hipp som happ hvilken forsterker du bruker, for bra blir det ikke uanset.... En soundmagus x-1502 gjør jobben mer en bra nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mamasaid Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kjøpte den brukt av en kompis, for 600,- med helt ny kasse med i prisen, derfor jeg kjøpte den. Prisen på bare elementet i butikk er rundt 1200,- Siden det blir et første-anlegg i min første bil, tenkte jeg at jeg heller ikke kommer til å legge så altfor mye penger i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg