arntjo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Temperaturmåleren på min Mondeo st.v. 1995-mod viser ingen varme. Hva kan det komme av? enkelt å rette opp? Det kommer varme fra varmeapparatet nå jeg øker temperaturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Defekt føler. HVanlig feil. Sitter under termostathuset Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 hva er føleren på toppen av termostathuset til da? har en '97 mondeo. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntjo Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Defekt føler. HVanlig feil. Sitter under termostathuset Takk for svar! Dyrt med ny føler? Kan jeg (ikke særlig dreven) gjøre jobben selv? Finnes gratis rep.håndbok for mondeo -95 på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Er en enkel jobb.. hadde akkurat samme feil på min 94 mod.. tar |0min for en uærfaren ;) Finnes vell ikke gratis på nett nei :? Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein mekker Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 hva er føleren på toppen av termostathuset til da? har en '97 mondeo. på toppen av termostathuset ligger føleren til motorstyringa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hadde problem med min på en Audi A3. Termostaten din er det ikke noe feil med, føleren din har jeg villet sjekket, denne føleren/pluggen, var dekket av svart hinne, mer eller mindre som sot! Tok fint sandpapir og slipte bort hinnen, og etter det så kom temperaturmåleren seg:) Husk å gjøre dette når motoren er kald, vis ikke renner det frostveske ut!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas pedersen Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 hei. termostathuset o min golf 2 1,3l er odelakt. er det noen som vett kor eg kan få tak i nytt. har allerede snakket med vw norge og bildeler.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg