h l h Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei.. Jeg lurte på hvordan det var å sette brock b1 felger på passaten min.. Men hvordan er det med plass osv? Er det muig å få på 9*16 både fremme og bak? Må jeg valse? Fint med tips om noen har erfaringer med dette :) Biler hadde også hvert ypperlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Får du dem i 5x112 i 9x16 da? Alt for lite og vil se teit ut Bedre med 9x18 eller 9/9,5-19 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Skulle vel væer mulig det.. Tenkte kanskje på 17", men viste ikke om det var plass.. Finnes brock b1 i 18 og 19? Hva syntes folket er tøffest av Keskin k1 eller brock b1 er kulest på passat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Er redd 9x16" ser teit ut på en så stor bil, er rått på polo og golf, og greit på min mx5. men blir mye gummi osv, eg har 8.5x19" og det er ikke noe problem iallefall, så en halv tomme mer må da gå med rett ET.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hmm, når du sier det, så høres det jo temmelig sant ut, 16" er jo temmelig smått.. Men er det noen som har noen innspill til hvordan felger som kunne hvert fete til passaten min ? (rød sedan) Bilder er fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 8,5/9,5-20 med 225/30 9-18 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg