benredik Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 tegnet leela bilder selv? nice i såfall :D men får ikke opp urquattro bildet :( Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 FAEN som jeg hater ustabile webservere! Skal fikse det fort som fanken (igjen). EDIT: Nok en ny webserver, og vi prøver på nytt; EDIT2: Har tegnet alle tegningene selv! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 ser ikke noe jeg... kanskje http://www.photobucket.com er noe for deg? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ser da fint URQuattro'en og tre Futurama-bilder her :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Det er tydelig at det ER for mye å be om; en webserver hvis innhold kan vises til alle... :( Skal ordne en 5. webserver så snart jeg tar meg tida til det... EDIT: Ny webserver på plass, og her er de to viktigste bildene: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Er det bare meg eller sitter bakfangern litt feil i forhold til bagasjeluka og høyre baklykter? Eneste jeg kan se !!!!! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Man skulle tro det; det ser litt rart ut... Men hvis man ser på Originalen så skal det være sånn. Er bare jeg som har glemt å skyggelegge akkurat der toppen av fangeren møter bakplata (rett under baklyktene). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Veldig bra tekNetium, misunner dine ferdigheter i Photoshop ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Her er ingenting å misunne, det er bare trening som skal til! Man trenger ikke engang talent, trenger bare å bruke mange, mange timer foran PS, så lærer man det til slutt! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOpel Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 This domain name, "fsp.nu", may still be available for registration! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ser urquattroen og hu futurama dama, no more, no less... Ellers, digga tegninga di,, Prøvde meg på sånn for en liten stund siden, men det gjikk ikke så veldig bra:D Keep ut the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg