ManiaCoupe Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Jeg vurderer å bytte ut Pug'en min med en S14 da den har alle kriteriene som trengs for en kul bil. Eneste ulempen er at bilen har en dritstygg bakdel, spesiellt lyktene og spoileren. Er det noen som har bilder med "masserte" bakender så jeg eventuellt får noen tips om hva som kan gjøres..? Alle vurderinger mottas med takk! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det er ikke så mye å få kjøpt til hekken på disse bilene. Selv syns jeg ikke den er dritstygg, men den er ikke så pen som fronten. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Har du sett noen som er modifiserte? ev. andre lykter, fanger etc. Resten av bilen er jo veldig bra! Hadde jeg kunnet brukt bakdelen fra min så hadde det blitt ganske pent tror jeg.:) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 eneste jeg har sett er at dem klistrer på et deksel på utsiden.. med sirkler i.....smaken er som baken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg fant det her på en Nissan side: edit: nissansilvia.com Da begynner det å bli virkelig bra.. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det der er vel en S15? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by RikkyRally Det der er vel en S15? Ser slikt ut ja, hent en slik fra Japan! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jeg synes og bakenden på S14 er lite pen, det finnes flere forskjellige fangere til den. Jeg har en annen bakfanger og hekken ble heeelt forandra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Har du noen bilder? Eller linker til leverandør? Kan godt maile de til meg: maniac@start.no Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Bytte baklykter på en S14a går jo ann.. Mye annet jeg heller ville ha putta pengene inn i først men fritt land og alt det der.. Clear Taillights: http://www.takakaira.co.jp/asp/template.asp?cat=3&id=251&prodID=KLlHiIidfEgcjFe Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Loco200sx Bytte baklykter på en S14a går jo ann.. Mye annet jeg heller ville ha putta pengene inn i først men fritt land og alt det der.. Clear Taillights: http://www.takakaira.co.jp/asp/template.asp?cat=3&id=251&prodID=KLlHiIidfEgcjFe Men det er og så godt som det eneste alternativet og til baklykter. Ganske dyrt og. Har leita lenge etter andre baklykter men har ikke funnet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Vegar_KH Men det er og så godt som det eneste alternativet og til baklykter. Ganske dyrt og. Har leita lenge etter andre baklykter men har ikke funnet noe. Kunne jeg tenkt meg, men de var sinnsykt dyre ja. Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Z-edition bakfangeren er nå ganske pen, syns nå eg ihvertfall! Har veldig lys på en S14a... :D Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by hybris Kunne jeg tenkt meg, men de var sinnsykt dyre ja. Det er så godt som det eneste alternativet til baklykter og det er ihvertfall uaktuelt for meg å bruke så mye penger på det. Skjønner ikke at det ikke finnes noe skyline lignende baklykter, eller blanke. Ville tro det finnes men jeg har leita leeenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Var å kikket på denne idag og studerte rompa på den spesiellt og den har jo absolutt potensiale...... Akkurat denne var litt "sliten" så hvis jeg skal ha en S14a blir det ikke denne: Det ligger flere bilder under : http://home.no.net/maniac/200sx/ Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg