al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Planen min var å få montert xenon pærer i grøftelysa mine i dag, men enn så lenge har jeg ikke fått til dette. Problemet er nemlig hvordan i all verden jeg skal få koblet opp pæra :S På hovedlyktene var det bare å bore et hull og koble opp. Men grøftelyktene er bygget på en helt annen måte. Her skal man da hente strøm til ballasten og det er her den originale pæra kobles til (H7 pære). Baksiden av pæreholderen, som også fungerer som et lokk til baksiden av selve grøftelykten. Og sånn ser xenon pæra ut med kablene som skal "stjele" strøm til ballasten. Bare lurer på hvordan andre som har xenon i denne type grøftelys har gjort det? Eller om noen har noen lure forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Har vurdert å bare kappe av den delen som stikker ut på baksiden av lokket og finne på noe lurt når det gjelder tilkoblinga. På denne måten kan jeg bare bruke den gummigjennomføringen som følger med xenonkitet... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lurer på akkurat det samme selv, men har ikke funnet noen kurant løsning enda..:/ Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Tror jeg bare kommer til å kappe av den kontakta som stikker ut og bruke gummi gjennomføringen jeg. Jævlig kjipt, men virker som at det er eneste løsningen =/ Og så bare finne på noe lurt med strømmen... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Tror jeg bare kommer til å kappe av den kontakta som stikker ut og bruke gummi gjennomføringen jeg. Jævlig kjipt, men virker som at det er eneste løsningen =/ Og så bare finne på noe lurt med strømmen... Ja, ser ut som eneste løsninga ja.. Strømmen er vel for så vidt ikke noe problem, er jo bare å kappe av ledninga å få på kabelsko, å koble sammen med ledningene fra ballasten.. Er vel verre å få pærene til å sitte fast inne i grøftelys holderen?? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det blir også et problem, men litt lim vil jo løse det. Eller fikse en hjemmelaget pæreholder. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det blir også et problem, men litt lim vil jo løse det. Eller fikse en hjemmelaget pæreholder. ja, går vel på et vis!;) vet du hva det koster for nye grøftelys viss det går til helvette?:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Kosta meg 300$ fra USA. Men trenger heldigvis bare den bakre delen hvis det går til helvette da :) Burde ikke koste såååå mye hos Møller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skal ta å slenge ut en tråd på Audizine.com å jeg, la ut en på VACN forumet, men får jo aldri hjelp der med mindre det gjelder gamle biler, trimming eller felger.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Kosta meg 300$ fra USA. Men trenger heldigvis bare den bakre delen hvis det går til helvette da Burde ikke koste såååå mye hos Møller. Hmm.. får håpe de selger bare bakdelen da? Burde ikke koste så nmye nei, men er jo trossalt snakk om Møller:p Skal ta å slenge ut en tråd på Audizine.com å jeg, la ut en på VACN forumet, men får jo aldri hjelp der med mindre det gjelder gamle biler, trimming eller felger.. Ja, flott!:) Du for gi tilbakemelding når du får svar der!:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Noe nytt her al3x? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Noe nytt her al3x? :) Er Alex som skal mekke her, så regn med han er ferdige med de ut på nyåret :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg har ikke forhåpninger :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hei hei..først hadde jeg håp om å få noen gode tips. MEN ser ut til at jeg må finne på lurt med tanke på feste av pærer etc selv. Bare bli ferdig med en deleksamen på torsdag så skal jeg pusle litt med det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hei hei..først hadde jeg håp om å få noen gode tips. MEN ser ut til at jeg må finne på lurt med tanke på feste av pærer etc selv. Bare bli ferdig med en deleksamen på torsdag så skal jeg pusle litt med det. Hvordan går d al3x? Funnet noen løsning?:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Skal ta å pusle med det i morra ettermiddag, men det blir til at jeg lager hull på baksiden av dekslet og fester pæra med kraftig dobbeltsidig teip i første omgang. Med mindre jeg finner på noe annet lurt med tanke på festing av pæra. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg