MrControl Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Noen som skal selge felger med feit kant i dim 17x10" og 9" til e36 BMW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg har kanskje en kompis med 8x17'' og 9,5x17'' bak. Hvormye er du villig til å betale? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 for det første må jeg vite og se hva slags felger det er snakk om.. og for det andre er jeg mest interessert i 10" og 9" framme. men gjerne vis bilde eller henvis til hvilken felg det er snakk om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det er snakk om ATP 5-RAZZE. Eller så skal jeg kanskje selge 19'' mine. Men de er vel ikke brede nok. Har du tenkt å bredde bilen? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 fine felger det, men skulle gjerne hatt breiere dim. hva slags 19" har du ? jeg skal ikke bredde bilen annet enn med valsing. selv om det hadde vært rått med ordentlig bredding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg