Thunder Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Fra et street meet jeg var på i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Legg merke til Ole Brum på det innvendige speilet. Jeg har 3 barneseter i bilen og hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hehe da er det en sikkelig famly racer da. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Dette er en skikkelig familiebrakke ja, hehehe... Jeg har lagt merke til at andre eiere av Forester er i overkant nysgjerrige på bilen. Med stor scoop, senking, felger og dekoren så skiller den seg ut fra bilen deres. En opplevelse var noen som stoppet opp i rundkjøringen for å se bilen min kjøre forbi. Da dro jeg litt på smilebåndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bilde før og etter senking. Man ser jo at bilen neste stailer foran hehehehe... Og det var godt å få bilen ned på jorden etter en slik himmelhøy fornøyelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe morro det da. Er gøy når de som skal være opptatt med å kjøre stopper for å se på bilen ja :p hehe... Ja så forskjellen ja. :) Så my bedre ut når den er senket ja. Men er vel kansje litt værre å kjøre offroad med den da men :P hehe. Du har virkelig fått satt i gang subaru forumet med denne bilen da.:) Er jo nesten stille på de andre trådene her på subaru forumet. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja. De fleste inkl. meg selv er stort sett på IDCN sidene. Det er dessverre litt for dødt her inne på Bilforumet på Subaru avdelingen. Bilen er nok ikke noen offroader nå lenger nei, hehehe... Så meg ut Forester for en stund siden. Det finnes flust i fete Forester i USA med senk og alvorlig motoreffekt. Har hatt en Impreza WRX for halvannet år siden. Og har savnet Subaru etter det. Det er søren meg bra biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ja det regnet jeg meg at du fleste er på IDCN sidene. Men jeg kommer ikke inn legere der. Er ett eller annet som har skjedd med nette her. Så når jeg trykker logg inn så blir bare skjerem hvit. :( Subaru ja jeg har ikke hatt no annet enn det. Hatt en 1600,1800turbo og en xt og nå har jeg svx`en. Og er stor fornøyd. Bortskjett fra girkassen på bilen min. Det er bare no skitt. er 2 gang den byttes nå på 2 år. Men har fått tak i en legacy kasse nå. Og da skal det hålde lenge sier dem på svx forumet i statene. Var derfor jeg måtte inn her så det var en link på Svxen. :D hehe Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 IDCN er jo en genial klubb/side. Har du forsøkt å komme inn med Firefox? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg prøvde nå i ste og da gikk det. :) Lagt inn en lenke på små prat. Fant liksom ikke helt ut hvor jeg kunne skrive der. hehe.. Bruker navn samme der som her. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da får jeg inn å ønske deg velkommen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så hyggelig da :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dette er jo meget pent! Skal du bytte ut grillen? Er mange fine varianter å få tak i. :) Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hadde planer om å bytte ut grillen ja. Har du noen linker? Syns det har vært vanskelig å finne noen andre enn Japanparts som selger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er vel japanparts som er det beste stedet, da de har stort sett alle merker! Fant et annet alternativ i farta! http://www.importology.com Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg