Thunder Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Har vært i kontakt med han Importology men han ville ikk sende til Norge for pakken ble for stor til at posten der borte ville sende ifølge ham selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hmm går det ikke ann a sende det via ship da?? Jeg har vært borti det at dem ikke sender det med vanlig post og da sier dem som regel at det går med ett transport firma eller med båt. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg bestiller fra Japanparts om ikke. Men akkurat nå må jeg vente til finansuroen her hjemme har lagt seg, hehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Japanparts er iallfall et bra firma. Bare så synd frakta er så dyr derfra! Skulle hatt ei STI leppe til legacyen min derfra jeg! Kanskje vi skulle kjøpt samtidig å spleisa på frakta!? :) Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 åååhhh... va fin ;);) hehe Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Til salgs allerede ja.. Du klarer ikke å ha en bil særlig lenge om gangen du heller nei:P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Joda. Har jo hatt bilen i flere måneder jeg nå. Regner ikke med at den blir solgt heller men det er lov å prøve seg. Nå har bilen akkkurat blitt vasket og stelt med og er klar for vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Skal du selge forestern?? Må ikke gjøre det da. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Prisen er såpasse høy at jeg tror nok ikke at noen vil kjøpe den. Men om en eller annen kommer med pengene så kan jeg ikke si nei heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Prisen er såpasse høy at jeg tror nok ikke at noen vil kjøpe den. Men om en eller annen kommer med pengene så kan jeg ikke si nei heller. hehe. Sant det penger er makt ja.:P hehe.. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Japanparts er iallfall et bra firma. Bare så synd frakta er så dyr derfra! Skulle hatt ei STI leppe til legacyen min derfra jeg! Kanskje vi skulle kjøpt samtidig å spleisa på frakta!? :) Har du noe bilde av STi leppa? Passer den til XT frontfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ingen aning om den passer forester. Her er en link til sti lipen: http://www.japanparts.com/images/ImageFromDB.php?base=1&no=1477 En får lignende til forester 06 og nyere har jeg sett, men har ikke sett til din modell. Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg fant en til Subaru Forester STi, en nyere modell enn den jeg har og den passer nok ikke til min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Bilen er forresten solgt! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Den gikk jævlig godt! Og det er mildt sagt. Dette var nok en av landets desidert råeste Forestere. Coilovers ble kjøpt over eBay fra New Zealand. Betalte i overkant av 6000 kr. Uvisst hvor mye jeg senket den men jeg vil anslå ca. 8 cm foran og 6 cm. bak. Jeg vil absolutt anbefale deg en Forester om du vurderer det. Det er skuddsikre biler som tåler å bli brukt. Eneste er at du kan bli stamgjest på den lokale bensinstasjonen da de liker bensin veldig godt. Men ser man kostnadene opp mot en annen så vil jeg si at regnestykket går opp i opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg