Thunder Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Tenkte å lage en liten tråd her inne og med bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Denne jeg ser på Askøy av og til? Pen bil hvertfall :) Motorspecs? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Til nå har jeg gjort følgende: Montert coilovers Fått på 18" felger med Federal SS595 STi scoop Sotet ruter STi belteputer Xenonpærer Bygget litt anlegg Film på ruter rundt hele bilen. Dekor på siden som dere ser på bildene. Fra før var det gjort en del med bilen. TD04 turbo, decat STi downpipe, polyforinger, whiteline stabstag og droplinks, PSI3, Apexi turbotimer, 3" rustfritt eksos hele veien og sikkert enda mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Motorspecs er langt over hva en Forester normalt sett presterer for å si det sånn. Det er forresten 3" rustfritt eksos hele veien med dyp fin boxerlyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Bilde av bilen et par dager etter jeg hadde fått den hjem på tunet. Her er jeg i full gang med soting av ruter. Bilen er høy og relativt kjedelig. Jeg var rett og slett nødt til å gjøre noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Tøøøff look! Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det var en fin/kul Forester. =) Artig at noen gjør sånne biler tøffe også. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Tøff bil, men likte ikke dekoren på siden. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det var en fin/kul Forester. =)Artig at noen gjør sånne biler tøffe også. :) Takker for det! Det er artig å gjøre noe ikke alle andre gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 :) Bra det finnes noen som finner på sånne ting også. Eller så hadde det blidt en veldig kjedelig bil verden. hehe Regner med at Forestern går bra også. Det går en her i oslo/drammen område som er trimmet hos pure racing. og den går kjempe bra. Reger ikke med at det skal være sånn spark i sånn type bil så er morro når en sånn type bil bare skyter fart. =) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er mange som har fått seg en solid overraskelse for å si det sånn. Man regner ikke akkurat med å bli parkert av en sånn bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er mange som har fått seg en solid overraskelse for å si det sånn. Man regner ikke akkurat med å bli parkert av en sånn bil. Hehe:) det er jo det som er så sykt morro da. Tar av hatten for det altså. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Denne synes jeg var rett og slett drit tøff... :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takk skal dere ha. Det er jo hyggelig å få sånn tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg