hvard Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja den var jo "strøken" hehe ser jo ut som et vrak Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*kristian* Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 ja ser ut som et vrak men det e det jo mange bilcross biler som gjør=) hehe men ska bytte fram sjermer, dører, panser og bagesjelok og rette litt på den, å få slengt på litt maling så ville eg tru den blir grei nok=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 maling gjør underverker.. har sett biler som har vært jævligere enn det.. har hatt non jævligere enn det og dem så ikke så jævlig ut med maling for det er klart at det ser jo ikke bra ut med hundre gamle matte farger,overflaterust, uretta bulker osv. bare å ordne på de få tingene så er det en helt annen bil igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 sjønn bil.. ikke tenk på å bytt noe som helst.. bare mal den.. eller så blir sjarmen borte :)ha heller det delene i reserve om du sku kjøre noe helt i sunder.. 1200 aksling på kadette c er helt rått.. sist hadde jeg en 1200 aksel fra kadette b er det også 4:10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 trur de 1200 akslingene er ganske like ja vegar. men har hørt at utvekslingen er enda høyere på kadett c stv. skulle visst være noe høyere på ascona stv'n jeg hadde også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*kristian* Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 ja har rulle malt noka "jordebiler" eg har hatt og dei blir utruleg fint igron. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Lillegrend Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 har ein b230k som er klar til å settes i så får begynne med den=). men den er igron god stand nå i vert fall ny reg reim ,olje filter , olje , plugger og tikker nesten ingen ting.:D du må tenke på at b230k er en vakum motor da. det er et helvette å finne lekasjer om de skulle komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Han har jo da bytta vekk alt vaccum dritten med webergasser da.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 du må tenke på at b230k er en vakum motor da. det er et helvette å finne lekasjer om de skulle komme. hørt om startgass? :)Det er ikke vanskelig i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 sniktriks ole;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 har kutta ut de K motorene jeg ass. har bare topper til de andre bunnene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 hehe, gammel er du ? den var jo mer sliten en min kadett c jo :p Er på vei å hente en ascona a aksel til min kadett c forresten, å det er vist bra! :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*kristian* Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hallo har ikkje skreve noko her på lenge fordi har utsat asconan litt, og synest 240 va for fin te å bli vraka. så måtte herje litt med den først=)hehe men har nå tat ut motoren som stod i asconan og skal sette inn motoren fra 240. Så lurte eg litt på å eg skulle gjøre med rele, sikringsboksen og anna elektrisk? ville dykk ha tat vekk alt å kobla opp på nytt eller lat alt vere som det er å bare flytte over alt til asconan?? takker for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*kristian* Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hehe, gammel er du ?QUOTE] 15;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg