h124436 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Var tilfeldig vis en tur ned i motorrommet hvor jeg så at det var en grønn kopp på gear-kassa som hang å slang. Når jeg kikka nedi så jeg rett ned på tannhjula. Redd for at sand og annen dritt kan ha funnet veien nedi, men hvor peiler man olja ?? leita ca. en 1/2 time hehe.... Siter Golf II, 91 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det du så ned på var svinghjulet/clutch. Ingen gir olje der og er hull på undersiden av kassa også slik at det meste som ramler ned der kommer ut igjen på undersiden.. Giroljen peiler man ved å skru løs en umbrako bolt på siden av kassen og kjenner med fingeren på om det er noe olje der. altså du må under bilen for å sjekke Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h124436 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 takk skal du ha, da slipper jeg å bekymre meg for den saken... Siter Golf II, 91 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg