Gå til innhold

Fabrikkutsalg i, eller ved Kristiansand?

Ranger emnet

_Evje_

Anbefalte innlegg

Hei,

Har prøvd å søke, uten hell. Av den grunn velger jeg å poste en tråd her i håp om litt hjelp :)

Har set slik at jeg er litt klar for billig verktøy o.l., og lurer derfor på om noen vet om et fabrikkutsalg i, eller i nærheten av Kristiansand?

Og selvfølgelig må det være verktøy/maskiner, og andre gøye ting som brukes i et verksted. :)

På forhånd takk

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema heter de. ligger i barstølen.

:D

ellers er det mest bare beregna på frabrikk resten.

feks tools og wurth men de er dyre!

tools ligger i vågsbygd med innkjørselen til elkem og wurth ligger på lund i andre etg over bowlinga.

edit: makita finnes også, de holder til på industriommrådet på lund i nye tegleverks vei tror det er nr 1.

og så har vi bergum verktøy som du kjører forbi når du skal ned mot bowlinga.

og slettebø som ligger over veien fra glattkjørings banen.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt du nevner her er jo pissedyrt , bortsett fra biltema da , som faktisk har 10 års garanti på mesteparten av verktøyet sitt ... så da gjør det jo ikke at man drar av et par kraftpiper slik jeg har gjort oppigjennom ..

Når det er sagt, må det ikke være en fabrikk som produserer verktøy i nærheten for at det skal kunne kalles fabrikkutsalg ?

Hvis du virkelig vil ha tak i billig verktøy, så finnes det jo haugevis av polakker rundt på byggeplassene i byen som med glede selger alt de kommer over for en slikk og ingenting.. Fikk tilbud om å kjøpe en esab migsveiser til 1500 spenn i forrige uke , hadde gjort det hadde jeg hatt spenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema heter de. ligger i barstølen.

:D

ellers er det mest bare beregna på frabrikk resten.

feks tools og wurth men de er dyre!

tools ligger i vågsbygd med innkjørselen til elkem og wurth ligger på lund i andre etg over bowlinga.

edit: makita finnes også, de holder til på industriommrådet på lund i nye tegleverks vei tror det er nr 1.

og så har vi bergum verktøy som du kjører forbi når du skal ned mot bowlinga.

og slettebø som ligger over veien fra glattkjørings banen.

Thank you, spank you :usa:

Men tenkte gjerne på brukt verktøy også :P

Og når jeg tenker på fabrikkutsalg tenker jeg på at det er en eller annen plass der de selger alt fra brukte skruestikker til dreiebenker (overdrive litt. Har ikke plass til det i garasjen). Nytt verktøy funker også så lenge det er billi :)

Har dykkerutstyr som skal kjøpes, børse, og tung mc lappen på gang, så penger må jeg spare på så godt jeg kan :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider