Danny Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei! Jeg hadde et lite spm anngående denne bilen. Det er en 1998 modell. Har hørt at disse motorene er veldig driftsikre og det er lite feil med bilen. Stemmer dette? Er veldig skeptisk til og kjøpe en audi som har gått over 200000, men har hørt flere steder at dette er null problem når det kommer til en 98 1,9. Noen synspunkter? Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dette er en god motor som kan gå langt. men pass på turboen ryker som regel rundt 200000 tallene. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hvor mye koster det og bytte turbo da :)? Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 jeg betalte 12000,- :) fra gk turbo å da bytta jeg den selv. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.