uberhenrik Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som vet hvordan dette gjøres? hjulene står ganske skeivt i forhold til hverandre. er det noe spessielt jeg må tenke på når dette gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 forhjuls stillings kontroll kansje..... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 forhjuls stillings kontroll kansje..... Skal ta det etterhvert ja, må bare få det litt bedre en det er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Man justerer ved å skru endeleddene lengre ut\inn. Kan gjøres ganske enkelt ved å måle med en snor, lengden på framsiden av dekket, og baksiden. Også justere seg inn sånn ca. Best er det jo såklart med en hjulstillingskontroll. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Man justerer ved å skru endeleddene lengre ut\inn.Kan gjøres ganske enkelt ved å måle med en snor, lengden på framsiden av dekket, og baksiden. Også justere seg inn sånn ca. Best er det jo såklart med en hjulstillingskontroll. Takk, da skal jeg prøve det. Noen triks for å få det til å løsne? Skal ta hjulstillingskontroll snart, men må ha det til å funke litt bedre i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 har du batta kulene da? du børr bytte alle 4 når du først skall på en kontroll.. vist ikkje kan du risikere og må på ny kontråll om ett år.. eg bruka og justere hjula på augemål, sist var det bare 2mm skeift. du bare sikta fra frammhjula og bak. ser att hjula står beint i forhold til bak hjula... de er det enklaste... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 har du batta kulene da? du børr bytte alle 4 når du først skall på en kontroll.. vist ikkje kan du risikere og må på ny kontråll om ett år.. eg bruka og justere hjula på augemål, sist var det bare 2mm skeift. du bare sikta fra frammhjula og bak. ser att hjula står beint i forhold til bak hjula... de er det enklaste... :) Prøvde å justere litt i helga, endte med at jeg knakk en fastnøkkel og fikk en latmansarm rett i tryne. Gav opp å gjøre det selv. Det satt litt for å si det sånn. Hva må jeg bytte av deler for å gjøre klar til kontroll? Må vel bytte foringer hvertfall, tenkte på å sette inn polly foringer når jeg først var i gang. Når man tar forstillingskontrollen, er det muligheter for at de bytter endeleddene før de justerer? Hvor burde jeg få tak i endeledd? -Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 bcb kansje? :) IKKJE VOLVO I VÆRTFALL!! dyyyrt sei eg bare.. :P ikkje biltema, dårlig... :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 bcb kansje? :) IKKJE VOLVO I VÆRTFALL!! dyyyrt sei eg bare.. :Pikkje biltema, dårlig... :P ok:) hvor mye tar forskjellige verksted for å bytte endeleddene? De som skal ta forstillingskontroll sa at de ikke fikk lov til å bytte endeledd... -Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ok:) hvor mye tar forskjellige verksted for å bytte endeleddene? De som skal ta forstillingskontroll sa at de ikke fikk lov til å bytte endeledd... -Henrik de greier no du sjøl.. :) du bytta styre kule og endeledd samtilig... fins 3 forsjellige typar, 14mm. 16mm. og 18mm. du tar bare ett skyvelære og måler på bilen din. bare og svinge fult over, så kommer du til uten og bøye deg ned omtrent.. :) låg en anna tråd her angåande ditta her... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 de greier no du sjøl.. :) du bytta styre kule og endeledd samtilig... fins 3 forsjellige typar, 14mm. 16mm. og 18mm.du tar bare ett skyvelære og måler på bilen din. bare og svinge fult over, så kommer du til uten og bøye deg ned omtrent.. :) låg en anna tråd her angåande ditta her... Takk for svar, laget en ny tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg