v240tic85 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 som overskriften sier så lurer jeg på hvilken olje jeg skal bruke på servoen på min 86 modelle 3.3td patrol Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo detroit Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 bruk vanlig automatolje du samme som vanlige personbiler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 bruk vanlig automatolje du samme som vanlige personbiler:) Da mener du med andre ord at Audi, Vw, Citroen, BMW og ett par andre ikke er vanlige personbiler? Men ja, på patrolen så er det nok vanlig rød ATF olje som gjelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Dextron 3 er bra nok på den servoen din.' Er dog mange biler som skal ha spesiell servoolje, fler enn nevnt over, men de fleste biler på 80-tallet og eldre greier seg fint på D2/3-atf Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg