volvo-b20 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 noen som har erfaring med dette?? har satt på et sett, men stabstaget tar i karosseriet ved mye senk. noen som vet hva som må gjøres for å unngå dette ?? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 samme problem med min.. butter på ca 10cm.. lar du den ligge på former stag seg med tiden ;) Men er vel å enten få tak i annet stag som er litt annen form på, eller at ut staget og varme/bøye det om.. men 10cm er nok for meg, så jeg gjør ikke noe med det. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-b20 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 har sjekket ut andre stabstag fra polo, for jeg jobber på vw verksted men det ser mørkt ut. på golf 4 kan man jo ta stabstag fra r32. for det sitter under bærebruene. finner heller ingen adapter for selve stabstaget og ut til de yttere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har ikke lett etter andre stag selv, men tenkte mer på "tuning" stag, om de kan være anderledes.. :) Men er 10cm for lite? og merke senk er det? :) Btw; jobber du på dahles? bor ikke langt unna, og er i særp rett som det er.. ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-b20 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 nei, jobber på Dahles i halden. men bor i sarp da.. hva tenkte du på med tuning stabstag?? uorginalt?? finner heller ikke det, kunn poly foringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Okei! kjøpte bilen min på dahle i halden ;) Ja uorginalt.. er vel div leverandører som har det, men utvalget er ikke så stort til 6N2.. Jeg har powerflex foringer, det er vel kanskje greit med mye senk :p men løser ikke problemet.. Jeg så samme problem som deg selv på min, at den legger seg på stabsteget, og forhørte meg her, på VACN-forumet og andre steder, men fikk 0 svar som hadde noe med saken å gjøre... såå... vet ikke mer om det jeg heller... Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 sleng opp noen bilder av bilen da ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-b20 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fant en løsning i dag ;) jippi !! hehe.. kommer bilder i morgen måtte bare gjøre den sånn jeg ville ha den:) eneste som står igjen nå er å fjerne bakrutepusseren og kjøpe kortere antenne på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Deler du på den løsningen?? Har kort antenne liggende jeg ;) om du vil ha :p fjerne pussern bak er lett sak :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Venter på bildene :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg