Stig Robin Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Heisan, har en del problemer med at abs. hører at den lager en liten lyd på lavfart som forsvinner når jeg får litt høyere fart..(dette skjer uten at jeg bremser) også slår absn inn når jeg skal stoppe helt opp, ble litt bedre etter jeg tok og vaska sensorne men problemet er der fortsatt. har en mistanke om at det er en sensor som lager all problemene så hvor kan jeg evt kjøpe en ny sensor? og hvordan er sensorne kobla? (koblingspunkt?) tenkte på og ohme dem takk til dem som svarer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Du har ikke en løs abs-ring altså? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Robin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Abs ring? den kransen som er nede ved hjulet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jepp Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg