opel16 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får tatt ut elle vippet opp baksete puta på a4 avant?? Har kommet noe ned under den som jeg skulle fått tak i:) Er det en stropp som jeg kan dra i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 napp til i fronten av puta på hver side så er det bare å kaste den ut :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 null stress:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg