fjelle Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hei jeg har en b230 ET blok med b230 FT råder og stempler. spørsmålet er om hva disse rådene og stemplenen tåler av trykk hk osv. takker for svar:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg ville anbefale deg å søke.. tror ikke jeg overdriver veldig om jeg sier at det har vært 1000+ tråder om akkurat dette... Så vil jeg kritisere topic på tråd. hjelp til trimming av... Hamster? kjerringa? topicen skal liksom være "overskrifta" på tråden som sier hva du kan forvente å lese om i den tråden.. bruker vanligivs ikke å sitte med pekefingeren, men akkurat idag blei det sånn... Runar Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg