Vincent Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Noen som vet forskjellen på bremser til 90/Q og S2? Hvordan bygge om evnt.? :confused: Kjøpes hvor, til grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 hvordan motor? årsmodell? 20 V har samme bremser som s2 Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 hva med bremsene til 90 2,2 10v da? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by audi 90quattro hvordan motor? årsmodell? 20 V har samme bremser som s2 1990 mod. 90/Q 20V med S2 motor. 4 bolt. Vurderer godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Bullet 1990 mod. 90/Q 20V med S2 motor. 4 bolt. Vurderer godkjenning. Hvordan bremser sitter det på bilen? dvs hva er org motor? som nevnt ovenfor er S2 og 90 20V bremser like med unntak av bolt sirkel.... org 2.3 har vel 256mm skiver eller.no Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by nitewlkr Hvordan bremser sitter det på bilen? dvs hva er org motor? som nevnt ovenfor er S2 og 90 20V bremser like med unntak av bolt sirkel.... org 2.3 har vel 256mm skiver eller.no Org. motor er 20 V. Så vidt jeg har klart å finne ut, er det 276 mm på begge. 4 bolt på min, og 5 bolt på S2. Lurer på om biltilsynet godkj. dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Bullet Org. motor er 20 V. Så vidt jeg har klart å finne ut, er det 276 mm på begge. 4 bolt på min, og 5 bolt på S2. Lurer på om biltilsynet godkj. dette. Burde ikke være noe problem det men jeg ville sjekket med de før du evt står der med bilen.... D.v.s få møller til å skrive ut ett papir med forskjellene på en 20V og en S2 så bør det ordne seg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by nitewlkr Burde ikke være noe problem det men jeg ville sjekket med de før du evt står der med bilen.... D.v.s få møller til å skrive ut ett papir med forskjellene på en 20V og en S2 så bør det ordne seg Problemet er at Møller systemet er lite villige til å hjelpe. Har snakket med teknisk avd. De også, lite hjelpsomme. Har likevel en viss ide om hva som skal til. Skal snakke med et par biltilsyn. De har nemlig ganske forskjellige meninger de også. Takk likevel for innspillene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg