mistercartman Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Selger min pent brukte Kenwood spiller. Bud over 900,- Spilleren har en lang rekke funksjoner: Stillbar vinkel på frontpanel for bedre synsvinkel Cd-spiller, Cd-veksler kontroll, Radio m/RDS Doble lavnivåutganger (RCA) Lagring av 30 cd-navn Forskjellige display modus Telemute for mobiltelefoner Fjernkontroll Avtagbart frontpanel for høy tyverisikkerhet Egen sikkerhetsfjernkontroll som MÅ brukes om spilleren kobles fra batteriet Bass-diskant-balanse-fader justering K2I som skiller nærliggende radiostasjoner fra hverandre Trafikkinformasjon Kalenderfunksjon Signalt to noise ratio: 93db Dynamic range: 93db Channel separatio: 85db +++ Spilleren er pent brukt og leveres i eske med manualer, fjernkontroller, deksler og alt som fulgte med når spilleren var ny Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Solgt? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Er på en måte solgt for 950,- men jeg klarer ikke å finne den bittelille fjernkontrollen som man kunne tape på rattet. Jeg brukte den aldri for jeg synes den var litt upraktisk og ga mere hodebry enn hjelp. Men finner den ikke akkurat nå, og kjøperen ville vente til jeg hadde lett litt. Regner med å finne den, men gidder ikke senke prisen noe selv om den er borte, for spilleren er BILLIG selv uten fjernkontroll, og fjernkontrollen var ikke no bra. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Bare gi beskjed hvis du ikke får solgt spilleren.. Jeg kjøper den jeg.. :) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Fremdeles interessert? Klarer som sagt ikke å finne fjernkontrollen, men den var liten og upraktisk uansett. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Ja, kanskje det.. Men eg må venta te slutten av uka før eg kan gi deg et klart svar. Litt mye utgifter i disse jule-tidene.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg