azorpro Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Stemmer det at 2.0 motorene og 2.5 motorene er akkurat samma bortsett ifra innsugene? At hvis man setter på et 2.5 innsug på en 2.0 motor, så blir det da en 2.5 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nei.. men 523i og 525i er det du snakker om da.. var ihvertfall slik på e36 sine motorer og sikkert det samme på 5 serie. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azorpro Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 så det er ingen måte det går an og gjøre med 2.0 litern så det skal gå litt bedre?:) uten at det skal koste skjorta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 så det er ingen måte det går an og gjøre med 2.0 litern så det skal gå litt bedre?:) uten at det skal koste skjorta. Nei, må bli grenrør, eksos, filter isåfall, men det hjelper mindre enn det det koster.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Kan jo chippe den, får ca 170 hk.. koster rundt 5000 i norge, mens det koster 2000 eller no i sverige. Søk på blocket.se Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 520 motoren er en 2 liter, å 525 eren 2,5liter, 520 er noe "dau" opptill 4000 omdr. men da dra den godt derfra. (gjelder 12v. dette) Motorene trenger noe oftere oljskifte etter passert 200 t. å jeg mener at en god mineralsk olje eller en halvsyntetisk olje er best da. Jeg ville foretrukket syntetisk på nyere motorer. Dersom dette med olje/oljefilter blir fulgt godt opp, (oljeskift pr 5000km) kan man godt kjøre disse motorene på turtall mellom 4 og 5500 omdr/min, og de vil da "komme seg" noe, min 520 er nå blitt ganske sprek etter "min innkjøring" he,he, men alt til sitt bruk, kunne gjerne tenkt meg å hatt en 3,0 eller 3,5 liter. Jeg er altså en voksen mann, som hadde disse Bmw,ene til å leke med når vi var ungdommer. Hilsen E34. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg