JayDawg Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 smart å sette trykkluft inn etter luftfilteretpå en audi 1.8 turbo som ikke går? hvis den ikke haroljetrykk er jo ikke det bra. men vil den skjære lagrene ved 20-30 sekunder blåsing? ryker fælt av den etter det ble gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 20-30 sekunder tror jeg skal gå veldig bra. Oljefilmen som ikke har rent bort sørger for det. Jeg kjørte en hel motor uten oljetrykk i ca ett minutt en gang, og det gikk også bra. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Trøkt litt olje forbi tetningene tenker jeg,som brenner opp nå.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 etter luftfilteret ? etter luftmassemåleren også håper jeg ?!? ellers har du nok blåst denne til hell... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg