simonsen racing Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hei alle sammen! Var på eu-kontroll med min 745tic som jeg skal ha på veien nå. I den sammenhengen fikk jeg selvfølgelig noen mangler...stort sett bare småtterier men den ene feilen var at selvparkeringen på vindusviskerne ikke funker. Dette er en 2'er feil og man får da ikke ut skiltene.. :( Regnet med at det var feil med vindusvisker-motoren og dro derfor og kjøpte meg en brukt vindusvisker-motor hos en som har en delebil stående. Dette hjalp ingenting!,kan fortsatt parkere viskerne hvor som helst på ruten..er det noen som har forslag på hvor feilen mest sannsynelig ligger..?,bryter,rele..? Evt hvordan selvparkeringen funker..? Han jeg kjøpte vindusvisker-motoren hos sier alt var i orden på den bilen.. Mvh Ron. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hvorfor ikke bytte releen? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ospen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Det kan nok vere ein feil på rele ja... Siter Opel Astra 1,9CDTI Audi 80 2,0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Eller bare napp ut sikringa på eu. Er èner feil hvis de ikke virker. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg