nils bm Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 ja da blir det forsinkelser ved leveranse regnet med å få bilen levert nov - des. Fikk følgende beskjed fra levrandør: Har fått beskjed om at fabrikken har leveringsproblemer med solar-/soltak ( begge typer) Biler som er bestilt med det utstyret blir foreløpig "satt på vent " ift produksjon… Fabrikken har ikke gitt oss noe indikasjon på når det er forventet at disse bilene blir satt inn i produksjon igjen. Estimert levering vil da være nyttår.. Får smøre seg med mer tålmodighet, burde kansje forlange noe avslag, eller en cd-veksler som plaster på "såret", det er det eneste jeg ikke har bestilt av ekstra utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hm hørtes jo kjedelig ut, ja synes jo nesten du skal kreve ett eller annet uansett hva det måtte være, jeg hadde blitt drit lei av og vente ihvertfall... lykke til videre.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils bm Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ja, da var jeg hos forhandleren her i Tønsberg, og spurte om det var mulig å oppgradere kjøpet fra enElegance 1.8TSI 160Hk DSG til en 2.0CR 170Hk DSG med samme tillegspakke (alt samme untagen Cd-veksler)Det var ok for selger så nå er det gjort:) :) Håper at jeg ikke angrer nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Personlig hadde jeg tatt TFSIen :D Men det er smak og behag da. På en måte må du "se lyst på det". Dette er jo beklagelig at det ikke kan leveres med en gang (kanskje for stor etterspørsel ift deletilgangen nå ved oppstart?), men det er jo en god ting at din forhandler faktisk legger kortene på bordet og informerer deg så fort som mulig om saken. Det er jo faktisk ikke importøren eller selger her i Norge som er ansvarlig for slike ting, SELV om jeg selvfølgelig forstår frustrasjonen din som kunde :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg