Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hehe! :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 bare 180?... må trimme den audien din litt...:) Jævlig saklig svar. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 finnes da mye værre ting enn det der da;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Enn hva? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bildet jeg posta på sist side.. Damn, dere audi folk er så treige;) HAha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hahaha. Skal ikke si noe om ford-folk :\ (Du og bestemora mi) DVS.. Bestemora mi kjører faktisk Citroen C5 til 500k, er vel heller oldemorra mi som kjører fiesta :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 oldemormi e daue.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Det e mi og, i lied :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bildet jeg posta på sist side.. Damn, dere audi folk er så treige;) HAha! Hehe, du er da "Audi folk" du også;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hahaha, bare fordi jeg har mer peil enn deg, trenger jeg ikke vær "audi folk" ;) kjører ford jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hoho :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hahaha, bare fordi jeg har mer peil enn deg, trenger jeg ikke vær "audi folk" ;) kjører ford jeg! Haha! Kjepphøy du har blitt a?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Må få være det jeg og til tider ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 SRY FOR OFFTOPIC I DENNE MEGET SAKLIGE TRÅDEN, men; Why har det seg slik at hvis mennene på jobben kommer først og parkerer, så er det plass til 4 biler på rekke på parkeringen for ansatte. Men hvis kjerringa som jobber i resepsjonen parkerer først, er det kun plass til en bil til.. (altså 2 biler). Har enkelte kvinner mista den delen av hjernen som har med parkering å gjøre, eller hva er opplegget? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Må få være det jeg og til tider ;) Jojo;) Men å rakke ned på oss fordi du har skaffa deg nyere bil da?? :O Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg