Gå til innhold

0ppservasj0ner/frekhaug/ESS0

Ranger emnet


MortenM

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd der?

 

kan vell si att f0lk lar ikke andre ha ting i fred, å viss n0en veit n0e,

 

sett det er mange s0m har blitt stjælt i fra, å det hagler trisler, f0r å si det sånn , best er att tinga mine blirt lagt på plass, finner jeg ut hvem det er så ..... ................. den/de s0m har gj0rt dette vil IKKE att jeg finner dem

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at du kan skrive norsk så væffal JEG som er utlending forstår hva du skriver, en annen ting er at du kan utdype deg litt mere om hva som egentlig har skjedd så vi andre kanskje kan tenke tilbake i tid og kanskje huske om det har skjedd noe der!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, det var jo ett innbrudd i bilen min som stod på folkehøyskolen på frekhaug det året jeg bodde der :( Ikke kjekt og få bilde av en kompis om ei vridd opp dør når man selv sitter i Ålesund... Men da var det vist noen karer fra Litauen på Sotra som hadde gjort det (fikk jeg høre)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, det var jo ett innbrudd i bilen min som stod på folkehøyskolen på frekhaug det året jeg bodde der :( Ikke kjekt og få bilde av en kompis om ei vridd opp dør når man selv sitter i Ålesund... Men da var det vist noen karer fra Litauen på Sotra som hadde gjort det (fikk jeg høre)

 

Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez.

 

Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert.

Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme.

Beklager OT, men måtte bare.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez.

 

Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert.

Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme.

Beklager OT, men måtte bare.

 

heheh ja driter glatt i dem. ;)

 

neida har hatt besøk i 1 bil der ;) å dem har ødelagt såpass så veit ikke helt... veit bare att jeg skal finne den/de s0m har gj0rt dette ;)

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez.

 

Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert.

Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme.

Beklager OT, men måtte bare.

 

godt sagt turbobassen... enig!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er no dritt å være NORSK og bli fraskrevet av en utlending;) den er lei

 

HA meg FAEN til att n0en skal ødelegge tråder til andre STIKK!!!

 

trukke du hjelper meg med denna dritten din f0r helvete SÅNNE s0m deg ødelegger tråder, JEG prøver å finne ut n0 her hv0rf0r faen skal du k0mme her å tru du kan skrive å styre s0m du vil SHITT ass

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår