Gå til innhold

Oles A6 1.8t mtm

Ranger emnet


canberra

Anbefalte innlegg

er lov å sote siderutene fremme, men er grense hvor mange % mørke de kan være;)

 

Vil gjerne se et bevis på det, hvis du "vet" dette:)

 

Naboen her er politi, og jeg har snakka med ham, så for å overbevise meg om det skal du være god.

 

Det er Ulovlig så lenge det ikke er fra fabrikk;)

Dvs, tror ikke du får levert et nybil med tonte ruter helt frem.!

 

Du kan spørre den mest erfarne BilDekoratøren i hele landet og du vil få svar: Ikke lovlig.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bryr meg lite om hva politi folk sier, og om hva jeg vet om det? Har stått å revet av dritten forran folka! Og fabrikat derav, så er det lov å ha opp til 10% mørkhet i vinduene i frontrutene(alt forran B stolpen er ulovlig), så tilbake til det jeg nevnte, ER SPØRST HVOR MØRKT vinduene fremme er som jeg sa.ble litt leif da jeg skrev soting, men uanz mørkhet! ikke at jeg skal ha det mørkeste. Grunnen er vel at ambulansefolka skal ha vanskeligheter med å komme seg til om ruta knuser ved soting etc etc etc

 

Edit: Hadde blitt ille om alle skulle lære av politiet

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se et bevis på det, hvis du "vet" dette:)

 

Naboen her er politi, og jeg har snakka med ham, så for å overbevise meg om det skal du være god.

 

Det er Ulovlig så lenge det ikke er fra fabrikk;)

Dvs, tror ikke du får levert et nybil med tonte ruter helt frem.!

 

Du kan spørre den mest erfarne BilDekoratøren i hele landet og du vil få svar: Ikke lovlig.

 

 

Det er Ulovlig så lenge det ikke er fra fabrikk;)

Dvs, tror ikke du får levert et nybil med tonte ruter helt frem.!

 

Hva mener du egenlig med fabrikk? seff ja du får vinduer som er ferdig tonet til div biler(MEN skal godkjennes hos BS) Men du får nybil med ton.

 

Blir jo helt feil? Er jo bil fabrikkaten som leverer det orginalt i biler som kommer ut i butikk. så jo, du får nybil levert med tonede ruter helt frem, men som sagt, opp til 10%

 

 

Og hva jeg vet om det?Vi kjøpte bimmeren til far min med tonede ruter hos bmw, og den ble levert med dette ORG.i den klassen. Og dette skal faktisk være godkjent hos BS. så tviler bmw kødder seg til med tonede ruter ;)

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanz, gjort litt oppdateringer siden enn å bytte noen pærer og smådill :

 

Denne helga gikk til å

*Siden Hjullagrene mine sang som det holdt så har jeg fått bytta dette, satt som faen men fikk de ut.

*Har også byttet en bærearm som har fått bank. Fikk også byttet olje og filter, denne gang bruker jeg agip 10w60. Synes motoren svev finere og mindre tikking.

*Fått kjøpt meg HID Xenon 6000k. For en billig peng gjennom en kompis. Som planen deretter er å montere dette i sprederne.

 

Og i morgen blir det bestilling av nye coilovers, vurderte H&R først, men pga stivhet så har jeg bestemt meg for KW inox v2.

 

Blir også andre felger denne uken, JZ wheels av denne typen : http://www.felgimport.no/photoalbum/view4/L3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21lci9pbWcvMjUwNC93MjY0LzI1MDQ5Mi5qcGcvQ3JvcD94PTAmeT0wJndpZHRoPTI2NCZoZWlnaHQ9MjY0

 

Brockene blir solgt videre til en kompis

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 framme:( men ska spaca 1,5 cm =) Då blei d ikje noge KW sett heller, datt over dette : http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XKS-A17&vg=10787&vgpath=Varekategorier/499/955/9127/10787 Takke være patrick faktisk :P

 

men eg trenge valser. Leie han ud ennå han deranne på vacn? regne me at du kan hjelpa meg då runah?=D

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Ulovlig så lenge det ikke er fra fabrikk;)

Dvs, tror ikke du får levert et nybil med tonte ruter helt frem.!

 

Hva mener du egenlig med fabrikk? seff ja du får vinduer som er ferdig tonet til div biler(MEN skal godkjennes hos BS) Men du får nybil med ton.

 

Blir jo helt feil? Er jo bil fabrikkaten som leverer det orginalt i biler som kommer ut i butikk. så jo, du får nybil levert med tonede ruter helt frem, men som sagt, opp til 10%

 

 

Og hva jeg vet om det?Vi kjøpte bimmeren til far min med tonede ruter hos bmw, og den ble levert med dette ORG.i den klassen. Og dette skal faktisk være godkjent hos BS. så tviler bmw kødder seg til med tonede ruter ;)

 

Har jeg sakt at du Ikke får det hos fabrikk? Jeg sa tror. Å ja, alt uten om fabrikk lev tont er ulovlig.

 

Fabrikk = fra Bilfabrikken, de som selger og sender bilene til de forskjellige bedriftene rundt i verden.;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov med noe som helst soting på frontrutene nei, uansett prosent.

 

Selv er min bil levert med toning med grønnskjær i, og dette er selvfølgelig lov.

 

har ikke sakt noe annet jeg? Nevnte at jeg skrev feil når jeg skrev soting i frontrutene 2 tråder tidligere. Mente toning var lov til max 10% mørkhet

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår