helskogh Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Får ikke xenon lysene til å virke. Noen som har noen forslag. Kobler dem til men ingen lys kommer. Skulle vel ikke være verre enn å koble til de to ledningene så voala ??? Er på en 97B. Eller er jeg helt på vidda her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helskogh Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Har testa kittet på en annen bil så det virker. Mente jeg leste her inne noe om at hjernen på bilen kan kødde angående montering av xenon. Fikk vel kjøpt noe greier for å unngå dette men finner det ikke igjen. Noen som vet hva jeg prater om ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 ja, xenon kan kødde me elektronikken i bila:) du skal kjøpe en slik, kommer ikke på i farta , men den skal lage motstand, slik at du får konstant strøm, slik at de ikke vil stå å flymre/hakke. koster 300 kr. finner sikkert hvis du søker opp xenon på forumet! skal ligge der:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 selgest på http://www.dybviktrading.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 her er direktelink http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helskogh Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 får håpe det har noe effekt da så du ikke kaster bort penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg