Sierra power<3 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hei:) jeg lurer på om noen har noen forslag om hvordan jeg kan få mer effekt og grommere lyd i min slitene sierra:D har en sierra turbo disel 92 mod sedan:) håper på positiv respons:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Sleng på 2.5 toms rakrøt hele veien og et åpent filter. Monter en (f.eks) Cossie intercooler og skru opp diesel og turbotrykk. Da blir det mye lyd og mye futt og fart! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra power<3 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 ok:D ka du tror om 3" rør da?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg