sirop Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Tydligvis flere som spekulerer på det samme.. http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?p=1929689 Etter det jeg har forstått skal denne nippelen bare blendes av med en slik propp som på det ene bilde jeg la ut. Mulig jeg også hadde en slik propp en gang men at den har falt av. Kansje derfor bilen virker litt latere enn før også.. at den "lekker" turbotrykk ut nippelen.. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 den skal være tett den slangen går til bremsekraftforsterkeren bare å ha litt sikaflex i den min var også borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 kan dette ha en sammenheng med at bilen går litt dårligere? Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 njæ veldi lite isåfall men det er en slange under innsuget som bruker å morkne på disse bilene min var helt delt i 2 så mesteparten av turbotrykket stakk av så det er lurt å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 den proppen der ska du bare blinde, vis d ikke henger noen slanger løst i motorrommet. den går til bremsekraftforsterkeren. Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 har blendet den, skrudde inn en liten skrue. Bilen går merkbart bedre også nå. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Åssen motor har du ? Har en 2000 modell Passat 1.8 T Sliter med noe falsk luft jeg også, eller veit ikke helt! For med en gang jeg kobler til llm Så klaer ikke bilen holde seg i gang, går ikke ann kjøre med den bare hakker! Den llm er ganske ny ! Kjøpte ny fordi de jeg hadde samme probleme med den gammle, men hjalp ikke noe ! Noen tips ? :D Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 jeg har en 97mod. Et fint triks for å lete etter falskluft er å bruke litt startgass rundt slangeklemmer og pakninger i forbindelse med innsuget, øker motoren turtall har du funnet feilen. Det må også nevnes at startgass er svært anntennelig, så det er ikke så lurt å stå med en sigarett mens du holder på. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg