Aleks2k Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hei Lurte på om noen har vært borti samme problem som meg. Har en Golf 3 96 mod 1,8L. når bilen går stille på tomgang hører man at det kommer en hyle lyd fra girkassa,den går vekk når jeg clucher. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Gåent utløserlager... Lett å bytte, må ta av girkassa og bytte :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Er ikke girkasseproblem et ganske vanlig på Golf3 som er gått et stykke? Mener på å ha hørt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Er ikke girkasseproblem et ganske vanlig på Golf3 som er gått et stykke? Mener på å ha hørt det... Er vanlig at 2.gir blir kranglete, men sånn generelt vil jeg ikke påstå at girkassene er dårlige. Husk at det er ikke skiftintervall på giroljen, det kombinert med svinkjøring på fortsatt kald og gammel olje gir ikke de beste forutsetninger. På min Variant hører jeg en veldig veldig lav form for pipelyd hvis jeg triller på 2 og 3.gir i lav fart. Så et oljeskift hadde nok gjort seg ja. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg