Finken Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Original kløtsj til plant svinghjul, hvor mye tåler den? Er bare en lettere trimma sugemotor det skal brukes på, rundt 180 hk kansje. Tenkte på original trykkplate og sinterlamell, men holder kansje originalt. Er jo egentlig et budsjett bygg den motoren, så hadde håpa på og kunne bruke originalt hvis det holder mål. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Veit ikke om det har noe å si, men svinghjulet er letta en god del.. Finken.. Jeg trur Pedersen veit hvor mange nm det meste tåler.. Når jeg ringte og bestilte så hadde han typen det meste i hue virka det som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg