paulsberg Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hei. jeg lurer på om jeg skal ha klistremerke i frontruten på min bil. bak har jeg Mr. Paulsberg. så jeg lurer på om noen her har ett artig forslag til noe som kan stå foran på bilen min? sånn ser det ut bak: Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ikke et eneste bilde her? :P Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ikke et eneste bilde her? :P sorry. fikk det ikke til jeg da. hehe men vet du om noe kult jeg kan ha? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg