Danielbp Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 heihå jeg har ett "lite" problem her..! :angry: når motoren er kjølig, og jeg drar ut girene så "peaker" trykket til 1.3 bar ca. og holder seg stabilt (samtidig litt ustabilt) på rundt 1 til 1.1 bar MEN når motoren er blitt varm kommer problemet: turbotrykket blir lavere. nå "peaker" den til rundt 1.1 og holder seg stabil/ustabil på rundt 0.8 til 1 bar! noen som har hatt liknende problem før, eller har en liten aning om hva som er feil? legger til at turbotrykket er litt ustabilt takk for svar : ))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Har du sjekket at d ikke er falskluft på vakumslangen til måler? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 ja har sjekket alle slangene. det var litt falskluft til dumpen men det fikset jeg, med å stramme klemma=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg