VW G3 TDK Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hei Hvis jeg ligger i ca 20km/t i andre giret og slipper gassen fort hører jeg en rar lyd under bilen.. akkurat som om det er fra girkassen eller fra akslingen.. høres ut som slark eller liten slå lyd.. hører det spesielt godt hvis jeg nøkker på gassen... hører ingenting når jeg kjører normalt.. skal det være sånn eller kan det være slark i noe, og evt hva bruker det å være? mvh kim ________________ Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 har samme problem på min 318 E36... Men er ikke bare i lave hastigheter, kommer en klikkelyd fra høyre side bak når jeg rykker i gassen, eller kjører over noe veldig ujenvt underlag... Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg