sindrebo Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei. Skulle montere nye 6.5" høyttalere i bakdørene på min a4 avant, og kjøpte noen Pioneer høyttalere som det var ganske grei lyd i. Kjøpte adapter, og monteringen gikk ganske greit, men fant ut at magneten stanget i bjelken i døra. Kan det bli dårligere lyd av det? Når dørpanelet er montert på er det nemlig veldig dårlig lyd i høyttaleren, men tar jeg det av sånn at høyttalermagneten ikke kræsjer i noe blir lyden mye bedre.. Er det på grunn av at magneten "suger" seg fast i bjelken? Vil det bli bedre om jeg kjøper en høyttaler som ikke er så dyp at den stanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei. Skulle montere nye 6.5" høyttalere i bakdørene på min a4 avant, og kjøpte noen Pioneer høyttalere som det var ganske grei lyd i. Kjøpte adapter, og monteringen gikk ganske greit, men fant ut at magneten stanget i bjelken i døra. Kan det bli dårligere lyd av det? Når dørpanelet er montert på er det nemlig veldig dårlig lyd i høyttaleren, men tar jeg det av sånn at høyttalermagneten ikke kræsjer i noe blir lyden mye bedre.. Er det på grunn av at magneten "suger" seg fast i bjelken? Vil det bli bedre om jeg kjøper en høyttaler som ikke er så dyp at den stanger? En høyttaler burde ikke ha noen metall gjenstander i nærheten av magneten, fordi da "depolaliserer" (vet ikke hvordan det skrives) du høyttaleren og den spiller da rett og slett dårligere, for den vet ikke hvilken vei den skal slå lenger. Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Får kjøpt sånne gummigreier man kan sette over magneten slik at den ikke "suger" seg fast så lett.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 tre på en kondom over magneten;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg