sk0g3y Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Airbaglampa i bilen min lyser nå. Har plugget i stikkeren som går fra styreenheten, og på wow feilkodesystemet får jeg opp "system OK, men om MIL(lampa) er aktiv kontroller ECU". Hva kan dette være? Er det da styreenheten til airbagen som er deffekt, eller kan det være noe annet? Trenger hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Airbaglampa i bilen min lyser nå. Har plugget i stikkeren som går fra styreenheten, og på wow feilkodesystemet får jeg opp "system OK, men om MIL(lampa) er aktiv kontroller ECU". Hva kan dette være?Er det da styreenheten til airbagen som er deffekt, eller kan det være noe annet? Trenger hjelp! Har du side airbag i setet? isåfall kan det jo være ledning der? som har brudd? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Tok ut kontakten til setet, men det var det helelr ikke :( Men det står at system er ok liksom...og at dersom lampa lyser må jeg sjekke ecu :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hmmmm...høres ut som rare greier :S kan desverre ikke komme med altfor mange sikre råd men er vel en egen styre enhet en plass til denne? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Eg har samma problemet.. Merkelig nok begynte lampa å lyse etter at eg spant litt på grusen med bilen.. Både abs og airbag lyser.. hmm....Jeg og har prøvd ut det meste uten resultat. Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Ja det er en slik styreenhet. Jeg hadde ut den sikden denne var koblet ut. Jeg koblet den til og slettet de kodene som var der, og så kom denne overnevnte "teksten". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 kanskje sleperingen? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexz Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hadde det samme problemet på min. Jeg tok ut av den kontakten som er på delen til venstre for rattet. Og lot den være frakoblet en stund, så tenkte at jeg skulle koble den til her for noen uker siden, og nå funker den igjen av en lr annen grunn, lyset ble borte! Jeg har heller ikke fått et helt klart svar på hva dette skyldtes, så håper noen kommer med svaret her etter hvert :) Siter - 2009 Mazda 6 X 1999 Skoda Octavia (solgt) X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt) x 1993 VW Golf CL (spiker) x 1981 Opel Ascona C (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 stakk på vw, sa det lyste å airbag lampa, de kom med en sånn enhet man stapper i bilen, lyset forsvant :) Alternativet er å lakkere sort over selve lyset:p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 har plugget i sånn en enhet, men det står at det er ok, og om lampa lyser, skjekk ecu Hadde det vært sleperingen hadde det kommet opp at det var den som var feilen, så det er ikke den heller :/ Men..den enheten jeg brukte var ikke vw sin. Var en fra wurth, wow-systemet om noen har hørt om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg