244 volvo v8 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 det er bra jeg fant ikke skruene til dem da men det går vel husk tommer gjenger hehe Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 tror jeg har skruer liggende:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 da har det blitt ny opstart for noen dager siden, men bilen går møkkdårlig og koker:\ noen som har 264 radiator liggende? er vel større koblinger på den? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Monter elektriske vifter forran. Det hjelper Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 har det, men den koker uansett om jeg kjører fint med den og varmeapparatet på fult...:\ koblingene på orginaradiatoren er bare halvparten så store og struper noe forferdelig:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 har du orginalradiator i fra volvo??? blir for dårlig. hvordan funker headersene da??:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 jeg har fra 264 :) er litt dårlig det oxo Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 headersa funker som bare d!:) kamerat av meg har 264radiator i bilen sin, den fungerer godt den (etter han renska kjølekanalene i motoren):P Funker radiator fra diesel? har en sånn for hånd:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ja det blir ny motor her nå så da er dem vel rene nok :) legge ut en filmsnutt med bilen din da hehe:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 hva tror dere jeg kan få for denne bilen nå som alt fungerer. står ijenn noe småfix som skvettlapper lister å sånn, samt montere dieselfjærene:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Æsj... dieselradiatoren var helt rotten, bir ett nytt hull i den for hver gang jeg vrir på nøkkelen:\ får 850 radiator plass i frammi der mon tro? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 du må ha de frontlyktene... de er så sinnsykt råe... Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Kommer aldri til å byte frontlykter på bilen, vil beholde gammel-looke'n selv om det er nytype fangere:) syns ikke det passer like godt med v8 i en 87-mod. f.eks:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 helt enig!!! endelig en som skjønner at den fronten er råest ;) veit du om det går ann og sette sånn front på min som er en 88 mod??? Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 ser du spurte hva folket trodde du kunne få for bilen, skal du selge? lyst på en 93mod 245 turbo? :D Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg