enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=HOK%2D2100HKR&N=700+0&autoview=sku dem har jeg og volvo 240 v8:) men brenn dem inne i stekovnen för du setter dem på så den blir herdet bra:):evilspide Er litt spent på om det blir plass til peilepinnen jeg? har en manifold jeg ikke kan bruke pga den... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 det går bra det med dem headers. bare tre dem igjennom med pinnen mellom dem 2 siste röra på headersen:) åssen la du besinröret og åssen kobber rör störrelsen pluss rörsa til ojlekjöleren og koblinger??? Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 det går bra det med dem headers. bare tre dem igjennom med pinnen mellom dem 2 siste röra på headersen:) åssen la du besinröret og åssen kobber rör störrelsen pluss rörsa til ojlekjöleren og koblinger??? Bør jeg ha plugledninger med 90grader på, eller går ledningene mellom røra? kobber røra ser du på bildet hvordan er lagt og det er 8mm... skulle tro det holdt? overdrev en god del på oljekjøler røra da jeg la opp 12mm..:P har ikke montert koblinger enda, men blir nok ermeto deler fra jobb tenker jeg iogmed at vi driver mye med hydraulikk:) skal få presset slanger i slutten av uka:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 du bør ha pluggledninger med 90 gradere. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 rart det ikke har dukket opp noe problemer enda:P pleier altid å gjøre det:P prakktes mye mere med å motere et-motoren:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 tar vel lang tid føre delen kommer fram om jeg bestiller fra summit? noen som har headers liggede? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ring Aarnes eller Amerikanske bildeler å hør med dem. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har et sett headers liggende men er som sagt jævlig trangt med disse jeg har. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har et sett headers liggende men er som sagt jævlig trangt med disse jeg har. hva vill du ha for de da? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 tar vel lang tid føre delen kommer fram om jeg bestiller fra summit? noen som har headers liggede? har jeg oxo helt nye ikke brukt hooker headers korte kjöpt på aarnes:volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Tar ikke mer enn ca en uke fra summit vis du bestiller på den raskeste metoden. koster selvfølgelig mer men uansett billig og bedre med nye :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da ble det sveist sammen mellomaksel og prøvestarta, mangler bare headers nå, holdt på å svi av lakken i motorommet:ratatatat :allrigthbmw: :ssip: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Blir foresten film av dette ettervert:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 bilen ble i dag prøvekjørt! men etter å ha kjørt 100 meter og parkert bilen, kom det en satans til kaklelyd da jeg starta den opp igjenn:( da viste det seg at forrige eier av motoren har klart å mista en liten skru ned i innsuget, og det endte med et skjevt stempel og hull i toppen...:\ Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg