Jonaldo Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Noen som vet hva som skal kobles hvor når jeg skal montere startknapp? Har en bryter som skal gå på tenning og en startknapp..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Du trenger en som går fra tenning via "startknappen" og til innslaget på starteren. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Det skjønte jeg, men det er jo endel ledninger på bryteren bak tenningslåsen. Hvem er hvem og hvem skal jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Det skjønte jeg, men det er jo endel ledninger på bryteren bak tenningslåsen. Hvem er hvem og hvem skal jeg bruke? du får slå opp i koblingsjema og finne rett ledninger da:) verre er det jo ikke... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hadde glemt at jeg flyr rundt med koblingskjema i baklomma. Alltid! Har solgt bilen nå, så ikke noe å stresse med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg