martinsen-lyd Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hei. Driver og fikser opp vinter bilen men er usikker på hvem front jeg skal bruke på 740`n. Er 90mod front nå men synes ikke at den fronten er no fin! Hva synes dere? Vis jeg skal ha gammle fronten kan jeg bruke skjermene fra 90mod ell må dem byttes? Takker for svar=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 vist det er en vinter bil du skall ha, hadde ikkje eg gadda og brukt tid og peng på det.. heller brukt peng på 2-3 rally 3000... 90 fronten er stygg ja, men eg syns det er greit på bilen min.. :) blir ikkje ombyg på den i værtfall. bare meir senk, og ny lakk.... ja, du må bytte frammskjærmane vist du skall ha gamle fronten.. gamle bilen.. den er foresten oppbygd etter kresjen, står no med gamletypen front.. :):volvsmile lure på og kjøpe den tilbake. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg