VilleW Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Ålreit, jeg skal la det gå denne gangen, men neste gang... :D Så fra nå av skal jeg alltid synlig merke mine underfundelig teorier med "ikke enda godkjent av Reodor F's Teori-departement" :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 5-30,5-40 eller 0-40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Så fra nå av skal jeg alltid synlig merke mine underfundelig teorier med "ikke enda godkjent av Reodor F's Teori-departement" :D Og vær forberedt på at jeg eller noen av folkene i mitt departement vil ilegge deg ytterligere beskrankninger i tiden som kommer. Vi vil slå hardt ned på uautorisert teori! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Om du bør bruke noe annet på en chippet motor skal ikke jeg si noe om. Men hvis du går på oljemerkene sine sider er det som regel anbefalinger der på hvilke av dems oljer som passer til din bil. Har brukt Castrol sin ofte, men de andre har nok dem også. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg